Pages

Tuesday, February 17, 2009

Adebe busted!!


Oh damn it.. I hate.. aku kene saman dengan x machonye oleh polis kangar.

Ade ke patut aku kene saman masuk jalan one way (dr arah bertentangan la kan) sedangkan signboard "JALAN SEHALA" jelas2 takde kat ditu. Polis tu bgtau bendalah tu kene curi. So salahkah aku? Aku jugak diugut kene saman sebab menghalang polis menjalankan tugas mase aku refuse bagi lesen aku. Agak panas di situ... Memandangkan aku masih mahasiswa dan tiada click yang mampu membela aku di bidang perundangan aku terpaksa membiarkan diri ini disaman dengan kejinya oleh enforcer yang 'berhati robot'.

Go to hell, in future (zaman aku sudah berkerjaya) kalau aku disaman atas sebab bodoh macam ni lagi, all I can say is... See you in court!!


Soon I'll upload bahan bukti signboard jalan sehala tu xde k.. nilai la sndiri MUSA HASSAN



0 critics:

Post a Comment