Pages

Monday, September 8, 2008

Salam Ramadhan




Kepada pelawat2 blog neh, diucapkan slamat menyambut ramadhan almubarak.
well, dlm bulan neh same2 r kite membanyakkan amalan sunat.. Untung bulan neh, ibarat mega sale la.. p mega sale utk buat pahala. buy 1 free 10. berganda2 pahala dapek.

penglaman posa kat perlis neh ok la, tp suasana tu xbrape trase kalo nk bndg kat kmpp. Miss plak radio annur,altruistik special n solat kat dataran. kat sini meriah time bbuka je. time len cam xde za ngan hari2 biasa. Kalau nak banding ngan smapk dlu lagi la jauh, sini aku smbhyg sunat pon org usha slack. kat smapk,xwat baru org usha slack. papehal pon aku xkesah janji aku di jalan yg benar aku xkesah. That's the price for me la to pay as a result of being a lazy bump before. hehe.. it's ok, learning to be humble again.

so kengkawan,bek yg jauh ke dekat ke kalo nampak aku cam over ke hape ke tego je la ek. tp sbaek2nya secara berhikmah la kan. manis sket rasenye. Ye la kan, aku neh xsempurna dan mustahil akan menjadi sempurna. So the best kite leh wat adalah saling mengingatkan. tol x??

papehal,salam ramadhan almubarak.. =)

0 critics:

Post a Comment