Pages

Thursday, November 20, 2008

Survivor Malaysia: Kg.Wai

yaa..aku still stuck kat kg wai sorang2..kafe tutup, siswai tutup,rumah jiran gelap..
teman aku hanyelah laptop dan tenet, n naseb bek jgk la ade membe sudi lawat aku td. thanks nublan! Kalo ko xdtg td mati kelaparan da aku.

Malam ni masuk episod 2 Survivor Malaysia: Kg.Wai, preparation ok sket. Aku ade 8 paket megi(5magi tomyam, 2mee sedap gorang perisa asli ngan 1 mamee kari berapi peninggalan hisam), 1 Buku roti gardenia supersaver ngan kaya pandan n jem lady's choice, ceklat toblerone bli kat langkawi bulan 6 lepas. huhu...

Episod 2 ni masih dihimpit keboringan yang melampau. Tapi aktiviti2 da dirancang.. Kalo kat fs tuh,mmg name aku je la nek kat bulletin tuh wat survey, then aku surf tenet. Pastu seblom mai cni aku copy cite byk2 nk layan (tp xlayan2 gak smpai skang)..

kesimpulannye post neh aku rase ngarot je byk.. tp xpe, skurang2nye aku dpt isi mase muda aku daripade dihabiskan begitu saje.. Lebih baik aku blogging daripade aku isap ganja atau syabu, merempit, mahupun melayan cite warna bendera BN macam muda-mudi lain.

0 critics:

Post a Comment