Pages

Saturday, December 20, 2008

SIC visit

hmm... If aku cakap pasal smapk je,xadil la plak kan. Ni aku nk cerita visit aku ke sic plak. Sekolahku yg paling dicintai. Disinilah aku menghadapi zaman kegemilanganku yg terbaik.

So alkisahnye bermula.. aku pegi ni pade 11 disember 2008, mase aku balik kelate hari tu. Niat asalnye sampingan je nk gi SIC ni. aku nk pegi meronda area rumah ehem2ku kat blakang sic tuh. Memandangkan aku ni terbatas sket pergerakan aku kat klate disebabkan xde kenderaan,so pas turun taxi aku trus je meronda jalan kaki. Agak bodo xplan bebetol.. Just move move move je ikut grak kaki. seblom smpai sic aku nk terkucil,so aku melepaskan hajat kecilku itu di PPD KB,bersebelahan SIC. huhu..

So aku ronda2 la blakang SIC tuh,jalan je seseko ngan camera di dlm tgn aku,beg laptop dibahuku. Gilo ar.. Beg tu brat die aku timbang dlm 6.8kg! padan pon aku pancit sket. So ronda punya ronda,xjumpa rmhnye.. so aku pon pegi la sic.

Huaa mmg byk brubah siot. dari pintu pagar hinggalah kepade wifi yg access pointnye ade brape byk xtau (kmpp kn amek cth ni,skola menengah ade lbh 5 access point! Kmpp just 3??).. Aku pon ngan tanpa hentinye jalan je la.. gi dewan,gi klas 2j,3j aku dlu. tp skang klas tu da brubah ar,bukan 2j@3j lg. huhu.. Same cam smapk,aku ni lawat saje2 je amek inspirasi. Xde pape pon aku gi memandangkan ni musim cuti skola. Aku jus snap photos.. besh r. rindu gilo kat sic. Paling menegakkan bulu roma aku pasal terharu, adelah mase aku lalu SIC Walk of Fame. Damn.. Ni la tempat paling inspirational mase aku student dulukale. n now, after 4 years leaving that holy school the feel is still the same.

SIC!!!!!!! I know whoever i am, i will still have your support. And for sure, one day I'll repay that with my success InsyaAllah..

0 critics:

Post a Comment