Pages

Saturday, December 20, 2008

smapk visit

hmm.. petang td dengan kebosanan dan keinginan nak mencapai target 1000km tuk scoot baruku.. aku telah menjejakkan kaki skali lagi ke bumi tercinta,smapk.

Sbenanye xde ape sgt aku pegi memandangkan ni mase cuti. tp aku dapat tgk la prubahan2 sket, asrama puteri ade sket renovation, pastu bangunan2 sume cat baru. dewan besar pon ade nmpak timbunan pasir di depan, maybe ade skit renovation kot kat dewan or gym tu.

Sempat jgk aku lepak2 dengan pakgad tny perkembangan semase. Alhamdulillah smua ok. n maklumat pasal pelajar thai tu betul la. ade 29 org smuanye. wat peralihan dlu, then next year diorang masuk f1. klas tu same ade mix dgn budak2 msia smapk or asing,depends lg menurut pakgad tu.

Hm.. SMAPK SMAPK...
Rindu terubat jgk... X lame da mase utk aku kembali ke sane dgn hati yg tenang. Insyaallah..3thn stengah je lg.

0 critics:

Post a Comment