Pages

Tuesday, April 7, 2009

Saje nak cakap..

Aku ade prinsip:aku xkacau orang yg dah berpunya atau akan dipunya. Aku hanye berteman. Walau mesra pun sekadar teman.

So girls yg comei or prasan comei yg da dipunyai tu paham2 la ye. Aku xakan seduce ko pun walau aku suke ko. Suke tak bermakne cinta. Besela aku ni mudah terpikat,tapi sukar tertawan. Tapi sekali tertawan,sukar melepaskan. hehe.. pening x ayat falsampah aku? Maksud aku aku ni biase la terpikat ngan orang comei,tp tpikat je la. Lumrah manusia suka dengan kecantikan. Tapi masih neutral dan insyaAllah still boley kontrol diri ini. Kalau aku mengusik korang ke ape ke jangan la perasan sangat ye. Bukan cinta pun kat korang, sebagai kawan je aku bergurau tu. Neutral neutral! Tapi kalau aku over tegur je la,aku menerima teguran.

Lagi satu aku xsuke sgt masuk personal matters orang len. Unless die cite (dengan sudi,bkn paksa) baru la aku join. Tu pun niat nak menolong. Biase la perempuan ke manusia ke, selalu kalau kite tolong bajet kite nk ngorat or pikat die. Huhue.. Lepas tu wat muke kerek. Kadang tu terime kasih pun x. Syaiton sungguh perangai. Tapi itu la idop kan, nak wat mcm mane..

Hurmm da la wei mrapu je...tp mrapu pon ade mesej tersirat jugekk taw.. hehe
Bile result PRK nk kua ni wei???

0 critics:

Post a Comment