Pages

Tuesday, May 19, 2009

Musim reunion...

Wah.. unexpectedly (but hoped for a long time) cuti sem ni penuh dengan aktiviti-aktiviti reunion. Bukan la aku xpernah pegi reun seblom neh, cume kali ni agak special sebab ade 3 reun yang dirancangkan! Reun smapk,sic paling lame xjumpe sksi.. huhu..

Kebetulan jugak semua reunion ni tempat2 yang aku penah menyumbang (memberi dan men-sumbang-kan) A dalam big exam. In other words, tempat2 aku amek periksa besar which are UPSR, PMR and SPM. So agak special for me if I managed to attend all the reunions.

Rily hoping dat i'm able for the set date. Ye ar, sksi kat Kemaman, SIC kat KB, SMAPK kat PD kot..

Naseb bek la dak matrik xde wat reun lagi. kalo x pokai aku. Kena keja mop lantai la nak cari duit balik. Haha.. Tapi kalau bebudak F4P5 KMPP or ape2 yg aku join kat KMPP dlu nak wat reun aku join punye.huhue..

p/s: Seberape byk reunion pn aku mgharap 1 je reunion.bersame"nye".. almost 6bln xbersua muke,kaki,idung,dll. huhu...

2 critics:

waa..mengalahkn perdana mentri r 6t..bz ngn reu..heheheh

ahaha... pdane menteri skang xyah reun. sebab die x g skolah. keh3..
no offense.. =P

Post a Comment