Pages

Sunday, March 1, 2009

Wanita K.O.Y.A


"Sesungguhnya tipu daya terbesar adalah tipu daya wanita." Lebih kurang macam ni la mafhum ayat dalil naqli yang aku jumpa. Tak ingat la pulak either ayat Alquran atau pun Hadith. Sape tau tolong inform kat aku yek..

Aku bukan nak menghurai pasal ayat di atas. Itu hanyelah mukadimah.

Yang aku nak cakap sini adelah aku tension dengan segolongan wanita yang boleh dikatekan bit** la jugak. Depan mesra2,sporting je cakap ngan kite. But belakang kite,mengata kite plak. Mengata benda yang logik ok la jugak kan,tapi ni mengata benda yang mustahil,lebih spesifik SANGAT MUSTAHIL. Sebab aku layan die ngan baik (baik sekadar seorang kawan je,xlebih pun tapi die prasan lebih), die kate aku berkenan atau suka dekat dia. Adoyai murah gile harga diri aku. Aku cakap macam kawan2 biase die prasan lebih. Tak sedar ke diorang tu siape aku nk fall in love with? Dari segi rupa, calon isteri aku 100000000000000 kuasa infiniti lagi cantek. pigi da... kalau dari segi prangai pulak, paham2 je la kan. Cukup la,kang jadi mengumpat lak.

Lagi satu perempuan spesies ni,pepaham je la. Mulut banyak. Andai sorang berkata2 xmustahil benda yang diperkatakannya tu tersebar ke orang2 sekelilingnya. This is fact, x percaye try la buat. Cite je pape yg x important (tp menampakkan sedikit kesengalan) kat perempuan jenis ni. Ambik contoh kate la kite jatuh motor atau kena saman atas reason yang bodo2. Kompem by tomorrow pegi kat geng2 die mesti smua da tau. Kekadang xdan pegi kat geng die pn da tau daripade orang lain. Aku cakap ni berdasarkan pengalaman, bukan omong kosong. Banyak lagi test2 menarik leh cube. Pikir ikut logik dan kesesuaian sendiri suda... hehe..

Hmm takut jugak aku ngan perempuan spesies ni. Harap2 la calon isteri aku x macam tu yek. Doakan beliau orang yang solehah. Papepun talk is cheap, kalau kite x wat nanti lelame senyap jugak.

Lagipun perempuan,stakat mane la kekuatannye berbanding aku. hahaha (paragraph ni out of topic,no offense k). haha..

0 critics:

Post a Comment