Pages

Tuesday, March 3, 2009

what a day.. March 1st,2009

Hmm what an ideal day to have. Dari pagi aku bangun (11lbh tp still pagi kan.hehe..) sampai ke malam puas berjalan je. Macam2 aku buat berkaitan friendship today.

Lepas breakfast jenjalan ngan esham ngan ecah kat kangar. Pusing2 cari kotak,makanan n bla3.. Lame x spend time macam ni ngan kengkawan. N then p k.perlis wat sesi fotografi plak. Aku x segan ngan diorang ni, just jerit or wat je sengal pape aku nak buat. Mmg kaw2 sronok. Wish mate was there also la so dat she can see me from another view... hoho

Balik2 kepenatan,mandi2 solat asar. Smentare tggu maghrib layan PES seround due kejap. Ingat nak tido pas maghrib tu, elok2 je Afif calling aku ajak pegi UiTM arau tgk sukan UniMAP. N die sruh aku pick up Zul kat kangar. Aku letih gilobabun ah. Tp membe nyer pasal no hal la, sahabat aku tu Afif.. Mase JPP dlu byk support aku, Annur pun byk tolong aku. Ape la sgt kalau aku spend mase aku support die kn.

Amek Zul,rindu gak kat mamat ni. Lame x jumpe membe skolah ni. Setibenye di UiTM beliau blanje aku makan. Patu kitorang p tgk sukan same2 smbl tggu Afif abeh.

Slain tu aku jugak pergi support School aku alang2. Memember komunikasi terutame bestfren aku ecah masuk jugak perbarisan tu. So kire serampang brape mate tah aku malam tu. haha.. Paling unexpected facebook pn ade kat situ. Kalau aku tau lame da aku g dekat die. haha gatai.. Ika bace ni jgn mara eh.. Gatai2 skit tu bese la laki kan. Jgn over sudaa.. hehe

Sukan ni jugak first time aku dengar acara 8x50!! haha.. Ni saje2 je usaha NC aku yang aku respek utk merapatkan jurang antare orang atasan ngan staf@student. Acare ni NC n beberape staf yg snior masuk.. Lari ganti2 50m sorang. Ala ok la tu kn utk org veteran. Kalau aku pn pancit kot. keh3.. Dan acare ni dmenangi oleh team NC.

Patu nak balik dr UiTM ni buat aku trase frenship aku ngan afif neh. Sanggup die amek helmet member die n bawak scoot aku balik sedangkan die ade keta. Keta die suh member die bawak balik. Hoho sahabat le katekan.. Die tau mate aku x bape kuat nk bawak memalam. Huhu thanks bro!

Well balik singgah rumah saiful rahman sat. Cam biase la duk berseloroh mamat tu. Mampos la ckp ape pn.. aku letih.. N nk tgk MU jgk. keh3.

Smpai rumah igt mau tdo. Tringat kat MU aku kua balik tgk final Carling Cup. hoho.. lame gilo ah. I thot i missed much, tp extra time pn xabeh lg. Mase aku g minit ke 20 extra time. Tgk penalty la.. Macho gilo ah Rooney,Berbatov n beberape 1st team pakai blazer g. Macam legend abeh la. Upenye diorg anta 2nd team main Carling Cup neh, padan la meleret ke penalty. Papepon MU menang 4-1. Ben Foster ar macho save 1st penalty. Menggelabah Spurs!! haha..

Pastu tdo la........... What a day!

0 critics:

Post a Comment